Кащеєв Л. Б. Інформатика. Основи візуального програмування: Навч. посібник

Кащеєв Л. Б. Інформатика. Основи візуального програмування: Навч. посібник / Л. Б. Кащеєв, С. В. Коваленко, С. М. Коваленко.— X.: Веста, 2011.— 192 с.— (Курс за вибором).
Пропонований навчальний посібник є складовою частиною навчально-методичного комплекту з основ візуального програмування, до складу якого також входять зошит для практичних робіт і методичні рекомендації для вчителів.

Метою посібника є навчання основ сучасного програмування. Видання орієнтоване на старшокласників, які роблять перші кроки у візуальному програмуванні мовою Delphi.
Сучасне програмування нерозривно пов’язане з візуальними середовищами. Абсолютна більшість прикладних програм — редакторів, баз даних, електронних таблиць, тестерів, веб-додатків і ігор, працюють у вікнах візуального середовища. Із цієї причини і їх програмування має вестися відповідними мовами. Це видання пропонує старшокласникам опанувати візуальне програмування в середовищі Delphi.

Чому саме Delphi? По-перше, через відносну простоту цієї мови. Нагадаємо, що мова Object Pascal, яка є основою Delphi, спочатку створювалася як навчальна, а тому багато алгоритмічних структур писати нею значно простіше, ніж іншими мовами. Дехто може сказати, що Visual Basic ще простіша. Безумовно, але розробка серйозних програм мовою з неявним оголошенням типів набагато складніша. По-друге, у результаті компіляції в Delphi утворюються досить ефективні виконувані модулі (exe-файли), які за швидкістю виконання не порівнянні з жодною мовою-інтерпретатором. Це дозволить тим, хто опанував Delphi, брати участь в олімпіадах, змаганнях зі спортивного програмування й у конкурсах Малої академії наук. По-третє, знаючи принципи візуального програмування, надалі програміст легко зможе перейти на інші візуальні мови, наприклад С++ Builder або С#.

Цей посібник має на меті навчити візуального програмування від самих азів. Учні послідовно вивчають усі етапи готування програми, починаючи з питань алгоритмізації та правил задавання алгоритмів і закінчуючи доволі складними проблемами зіставлення різних методів пошуку й сортування даних у масиві. При цьому той, хто опановує візуальне програмування, не має необхідності попередньо вивчати яку-небудь мову програмування: у книжці докладно описано типи даних, операції, правила побудови виразів, принципи формування умов (логічних виразів).

Поделиться ссылкой:
  • Добавить ВКонтакте заметку об этой странице
  • Мой Мир
  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • В закладки Google
  • Яндекс.Закладки
  • Сто закладок
  • Blogger
  • Блог Li.ру
  • Блог Я.ру
  • Одноклассники
  • RSS

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Наш сайт находят по фразам:

×